Založ si blog

Archív: január, 2012

Otvor oči

Dávať mi za vinu, že zo seba robím hrdinu. Nechápeš moje myslenie. Občas ti pripadám ako zjavenie. Kiežby si mohol vedieť, a nie na ušiach si sedieť. Čo pre mňa znamenáš a s čím sa zahrávaš. Možno raz pochopím aj s mojím myslením, kam to všetko speje a kto sa na tom smeje. Váham, či mám dosť síl, niesť tých zopár kíl. Chýba mi však odvaha, […]

Pokračovanie článku

Časť mňa

Len časť seba nechala som tam. Občas je treba, vrátiť sa k spomienkam. Tie, ktoré každý pozná. Mám však svoje tajné, ich nikto nerozozná. Sú pekne v mysli namotané. Navždy tam ostanú, vryté ako čiary, ktoré sa až k srdcu dostanú. Z toho mi tvár žiari. Myseľ moja ovláda sa, ale srdce búši. Spomienky, tie premenia sa a strieľajú z kuší. […]

Pokračovanie článku

Cesta

Na tvári úsmev svieti, hoc vo vnútri ticho tróni. Kto tam však dovidí? Možno ja a možno oni. Dnes hľadím do seba. Križovatka vo mne ukrytá. V nej je mnoho ciest, len jedna pevne vrytá. Vybrať si tú správnu, chce talent značný. Pojdem teda tou, kde je cieľ jednoznačný. Už dávno viem pravdu, že cesta rovná nie je. Má veľa hrboľov, až z nich občas […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32652x
Priemerná čítanosť článkov: 1306x

Autor blogu

Kategórie