Založ si blog

Časť mňa

Len časť seba

nechala som tam.

Občas je treba,

vrátiť sa k spomienkam.

 

Tie, ktoré každý pozná.

Mám však svoje tajné,

ich nikto nerozozná.

Sú pekne v mysli namotané.

 

Navždy tam ostanú,

vryté ako čiary,

ktoré sa až k srdcu dostanú.

Z toho mi tvár žiari.

 

Myseľ moja ovláda sa,

ale srdce búši.

Spomienky, tie premenia sa

a strieľajú z kuší.

 

Vedia správne zasiahnuť.

Tým mi život menia.

Dokážu dušu stiahnuť

a myseľ dostať do bezvedomia.

 

Omamný pocit telo zaleje,

ktoré sa v snoch máča.

To sa na svet usmeje

a smelo ďalej kráča.

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32683x
Priemerná čítanosť článkov: 1307x

Autor blogu

Kategórie