Založ si blog

Cesta

Na tvári úsmev svieti,

hoc vo vnútri ticho tróni.

Kto tam však dovidí?

Možno ja a možno oni.

 

Dnes hľadím do seba.

Križovatka vo mne ukrytá.

V nej je mnoho ciest,

len jedna pevne vrytá.

 

Vybrať si tú správnu,

chce talent značný.

Pojdem teda tou,

kde je cieľ jednoznačný.

 

Už dávno viem pravdu,

že cesta rovná nie je.

Má veľa hrboľov,

až z nich občas zle je.

 

Pokorne kráčať za cieľom,

s nádejou zaspávať

a lásku v srdci uchovať.

Toto všetko treba mať.

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Na Orave našli mŕtve telo s bodnou ranou, nevylúčili cudzie zavinenie

10.05.2024 18:21

Prípadom sa zaoberajú žilinskí kriminalisti.

Steve Bannon

Trumpov exporadca Bannon neuspel s odvolaním v kauze pohŕdania Kongresom

10.05.2024 16:44

Teraz mu hrozí, že si trest bude musieť odpykať.

Zbraň, pištoľ, náboj, vražda, výstrel

Počas vyučovania na spolužiakov a učiteľa vytiahol atrapu pištole, voči 17-ročnému mladíkovi zakročila polícia

10.05.2024 16:18

Policajti v Trnave predpoludním zasahovali proti 17-ročnému študentovi jednej zo stredných škôl.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32738x
Priemerná čítanosť článkov: 1310x

Autor blogu

Kategórie