Založ si blog

v každom verši trocha pravdy

Bez…

 

Kto si ty?

Človek bez mena

vedľa ktorého

sa cítim tak stratená.

 

Prišiel si raz

bez ohlásenia.

Nebola šanca brániť sa.

V tom momente začali prekvapenia.

 

Hlava chvíľu odolala,

však srdce je poddajné.

Nastal boj, srdce – hlava,

jeho ťaženie je víťazné.

 

Dnes sa cítim

ako malá,

stala som sa hračkou.

Hračkou, v rukách diabla.

 

Pri ňom nikdy netuším,

čo sa vlastne deje.

Len občas sa zastaví

a klamstvá do mňa leje.

 

Mám chuť vzoprieť sa.

Klamať sa nedá,

premohla ma slabota.

On moju dušu predá.

 

Čas svetlo prináša,

deň za dňom letí.

Telo s nádejou vyčkáva,

že duša opäť priletí.

 

V deň návratu

pekla bude koniec.

Telo, duša, spoja sa

a zazvoní zvonec.

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32648x
Priemerná čítanosť článkov: 1306x

Autor blogu

Kategórie