Založ si blog

Boj

Prišiel si s nádejou,

no ja som neverila.

Mala som svoj svet.

Nikoho doň nepustila.

 

Moje hradby pevne stáli,

ale zákaldy si porušil.

Vo mne sa veci hnuli.

Môj obranný štít si narušil.

 

Darmo rozum odolával,

srdce vrúcne pišťalo.

Tvojej sile neodolám.

Niečo ma vnútorne zakrialo.

 

Čiastočne sa bojím, obávam,

lež tvoju náruč viac vyhľadávam.

V nej je iný svet,

seba tam zhľadávam.

 

Tú istú a zároveň zmenenú.

S úsmevom na perách,

obavou v srdci,

kým budem v tvojich hrách ?

 

Pripravená čeliť výzve

a v boji neprehrať.

Kto bude chcieť,

si môže so mnou sily zmerať.

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Fico vyzval Dolinkovú, aby zabezpečila výstavbu nemocníc. Zostávajú jej dva roky, odborníci sú skeptickí

16.04.2024 07:30

Opozícia rezortu vyčíta zlú komunikáciu, nerealizovanie viacerých potrebných zmien, ustupovanie koaličnej SNS či záujmom finančnej skupiny Penta.

vesmír SpaceX raketa crew dragon

NASA: Objekt, ktorý poškodil dom na Floride, pochádzal z ISS

16.04.2024 07:16

Objekt prerazil strechu a poškodil podlahu na dvoch poschodiach, pričom skoro trafil dieťa.

hexagon, Banská Bystrica

Detské ihrisko, aké nikde inde na Slovensku nenájdete, je v Banskej Bystrici. Desaťročia chátralo, teraz ho zachraňujú

16.04.2024 07:00

Betónové šesťuholníkové tvárnice, z ktorých je komponované detské ihrisko s niekoľkými preliezačkami, osadili do Parku pod Pamätníkom SNP pred viac ako polstoročím. Unikátne dielo aktuálne obnovujú.

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael. Bez pomoci budú ruské útoky hrozivejšie

16.04.2024 06:10, aktualizované: 06:39

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32585x
Priemerná čítanosť článkov: 1303x

Autor blogu

Kategórie