Založ si blog

Láska a…

Krátka úvaha

Milióny ľudí sa už po stáročia snažia definovať pojem láska. Všeobecne zahŕňa veľkú škálu citov, ktoré definovali filozofi,spisovatelia, ale aj obyčajní ľudia.Občas je chyba, snažiť sa vysveliť lásku. Tá sa nedá pochopiť,človek ju musí prežiť. Skusim sa odraziť od jednoho príslovia :      Láska je ako vietor. Nemôžeš ju vidieť ale môžeš ju cítiť.

Vietor, každodenná súčasť nášho života. Nikdy ho nevidíme, ale vnímame jeho silu. Dokážeme ho využiť vo svoj prospech, ale na druhej strane nám v jednom okamihu môže zničiť náš život. V lete túžime po príjemnom osviežujúcom vánku, ktorý pohladí naše telo.

Inokde očakávame  teplý južný vetrík na zahriatie a povzbudenie celého organizmu. Prídu však aj dni, keď sa vietor zmení na nepriateľa a vytvára skazu. Ničí, devastuje. Nič pre ňho nepredstavuje prekážku. Presne taká je láska.Potrebná, ale zákerná. Na jednej strane poskytuje to najkrajšie na svete, ale svojou odvrátenou tvárou môže lámať ľudí ako víchrica.

Tento cit je nebezpečná zbraň, na ktorú nepotrebujeme  zbrojný pas.

Láska má vždy nádskok pred ľudským rozumom.

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32562x
Priemerná čítanosť článkov: 1302x

Autor blogu

Kategórie