Založ si blog

Chápanie

Dosiahnuť cieľ

a zrazu zistiť,

že niečo chýba.

Mala som si ťa poistiť?

 

S mojím víťazstvom prišiel náš pád.

Rozhodol si sa sám,

bez nutkania povedať mi.

Ostala som pre teba iba krám.

 

Pri pohľade do zrkalda

mi v ňom niečo chýba.

Rozmýšľam.Chýbaš ty? My?

Myslenie bola chyba.

 

Boli sme si blízki,

viac než to.

Zľakol si sa našich citov,

obetoval si ich pre zlato.

 

Každý má svoju cestu,

nikto sa jej nehce vzdať.

Ja by som sa s tvojou silou

mohla celá tebe dať.

 

Obete nechápeš, moju lásku neprijímaš.

Plaveš si sám životom.

Pri spomienke na nás hreje ťa,

ale plávaš ďalej na čele s potom.

 

 

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32599x
Priemerná čítanosť článkov: 1304x

Autor blogu

Kategórie