Založ si blog

Cit …?

Cit

Pozerať sa mi do očí

a klamať mi,

to ti nesvedčí.

 

Hovoriť ,že ti chýbam.

No v duchu veríš,

že sa ti vyhýbam.

 

Písal si krásne.

Ja hlúpa som verila,

že sú to básne.

 

Zrazu sa sen skončil,

vedľa teba iná.

Ty si to ukončil.

 

Túžila som, chcela som.

Dávala som nádej.

Verila som našim snom.

 

Ty však bez pardónu,

ticho mlčíš.

Zosadil si ma z trónu.

 

Nič sa nedeje,

pevne si nahováraš.

Lenže v tvojom srdci môj plamienok tleje.

 

Keď sa ozveš ako kamarát.

Vždy vravíš mi,

že máš ma rád.

 

V mojej duši

vytvoril si zmätok.

Už dlhší čas zvláštne buší.

 

Dnes už viem,

že na otázku : prečo ?

Sa odpoveď nedozviem.

 

Dožadovať sa práva?

V zákonoch lásky

iba niekto vyhráva.

 

 

Risk

25.07.2012

Kto neriskuje, nič nemá. Tak som sa rozhodla, že ostanem nemá. Nemá voči svetu, voči citom. Vytvorila som pancier, ktorý mi je úkrytom. Lež, nedá sa mi ignorovať život. Občas si pripadám, že ma riadi autopilot. Mechaniku v mojej hlave, len tak niekto neoklame. Časom sa zjavil on. Prebudil vo mne to neznáme. Dovtedy nepoznané, hlavou zamietnuté. Je [...]

Pár slov

14.04.2012

Od teba pár slov bol začiatok mojich snov. Keď sa oči zatvoria, samé tomu neveria. V mojej mysli obraz žije, vďaka tomu srdce bije. Nielen bije, ba priam buší. Jediné to všetko tuší. Rozum svoje ovláda, lež láska prevláda. Získala si dušu, telo, ktoré by nad tebou bdelo. Pri tebe stáť dňom i nocou, byť tvojou prvou pomocou. Úsmev môj tebe dať, [...]

A. .. láska

23.03.2012

Keď ruku moju tebe dám, tým sa ti odovzdám. Moje srdce hreje silno, po láske tvojej piští pilno. Ponúknuť ti však smiem, len život krásnych zmien. Srdce moje by zronilo, keby ťa niečo ranilo. Pod moje krídla ťa dám. Nepoviem ti žiaden klam. Čistú pravdu do očí, je však plná rozkoší. V mojom jemnom náručí tam ťa nik neruší. Tu sa pánom stávaš [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 32563x
Priemerná čítanosť článkov: 1303x

Autor blogu

Kategórie